• Prima   -  Resurse media   -  Comunicate  -  Mesaj de felicitare cu prilejul „Zilei Mondiale a Calităţii”

    Mesaj de felicitare cu prilejul „Zilei Mondiale a Calităţii”

         
     10.11.2016    2968 Accesări    

    Stimați colegi din domeniul infrastructurii calității, 

    Cu prilejul Zilei Mondiale a Calităţii”, Institutul de Standardizare din Moldova (ISM) Vă adresează sincere felicitări, dorindu-Vă noi realizări profesionale, sănătate și prosperitate. De asemenea, ISM transmite urări de bine tuturor utilizatorilor de produse și servicii, dorindu-le fericire și bunăstare. 

    Calitatea reprezintă pilonul de bază pentru obținerea succesului economic al oricărei companii, organizații, întreprinderi și țări. De calitatea serviciilor prestate și produselor utilizate depinde calitatea vieții fiecărui cetățean. 

     „Ziua Mondială a Calității” se desfășoară în acest an cu genericul „Consolidarea valorilor operațiunilor de administrare” și este marcată la data de 10 noiembrie. Subiectul din acest an abordează gradul de conștientizare a organizațiilor și autorităților publice privind rolul și contribuția acestora la obținerea produselor și serviciilor calitative și competitive, aceasta reprezentând cheia succesului pentru dezvoltarea afacerii. 

    Recent, Organizația Internațională de Standardizare (ISO) a elaborat o specificație tehnică ISO/TS 9002 Linii directoare privind implementarea standardului ISO 9001:2015, care oferă exemple ale prevederilor standardului ISO 9001:2015 Sisteme de management al calității. Cerințe pentru utilizatorii, indiferent de tipul organizației, ce doresc să implementeze mai ușor și eficient sistemul de management al calității. 

    ISM contribuie la sporirea și îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite de către producătorii autohtoni prin punerea la dispoziția tuturor părților interesate a standardelor internaționale, europene și moldoveneşti. Implementarea standardelor în domeniu favorizează obținerea de produse și servicii de calitate într-o societate în care este esențială respectarea normelor privind protecția vieții, sănătății și a mediului. 

    Totodată, menționăm faptul că la obținerea produselor și serviciilor de calitate contribuie cei patru piloni din cadrul domeniului infrastructurii calității: standardizarea, metrologia, evaluarea conformității și acreditarea.

     Cu respect,

    Echipa ISM