• Prima   -  Resurse media   -  Comunicate  -  Un nou standard care ajută trenurile să ajungă la timp

    Un nou standard care ajută trenurile să ajungă la timp

         
     30.06.2017     

    Fie din cauza căderii frunzelor pe șine, fie din cauza grevelor de personal ori a semnalizării problemelor, întârzierile trenurilor marchează în mod regulat viețile multora dintre noi.

    Standardul internațional ISO/TS 22163 Aplicații feroviare. Sistem de management al calității. Cerințe privind sistemul de management al afacerilor pentru organizațiile feroviare: ISO 9001: 2015 și cerințe speciale pentru aplicarea în sectorul feroviar, recent publicat, are scopul de a schimba toate acestea prin integrarea unei abordări de management al calității în sectorul feroviar. Acest standard oferă suport producătorilor de echipamente din industria feroviară și soluții de îmbunătățire continuă a calității activității acestora prin aplicarea celor mai bune practici în domeniu.

    Specificația tehnică sus-menționată reprezintă o versiune adoptată a standardului ISO 9001:2015 Sisteme de management al calității. Cerințe adaptat sectorului feroviar. Aceasta a fost elaborată în colaborare cu Asociația Industriei Feroviare Europene (UNIFE) și este utilizată de un număr mare de companii din întreaga lume.

    Standardul ISO/TS 22163 definește cerințele sistemelor de management al calității pentru sectorul feroviar, care pot fi aplicate pe tot parcursul lanțului de aprovizionare, inclusiv activitățile de proiectare și dezvoltare, producție și întreținere, accentuând aspectele de îmbunătățire continuă și siguranță. 

    Sursa: https://www.iso.org/news/ref2195.html