• Prima   -  Resurse media   -  Comunicate  -  Noi standarde pentru serviciile de call-centres

    Noi standarde pentru serviciile de call-centres

         
     21.07.2017    750 Accesări    

    Cu toții am rămas nemulțumiți cel puțin o dată, în urma apelării la serviciile unui 

    call-center, fapt confirmat de rezultatele unui sondaj, realizat de către Organizația Internațională de Standardizare (ISO), care a contribuit la identificarea necesității de a elabora și publica două standarde internaționale privind centrele de contact pentru clienți.

    Standardul ISO 18295-1 Centre de contact pentru clienți. Partea 1: Cerințe pentru centrele de contact pentru clienți specifică cele mai bune practici pentru toate centrele de contact pentru clienți, fie interne, fie externe, pe o serie de domenii, pentru a asigura calitatea serviciilor. Acestea includ comunicarea cu clienții, gestionarea reclamațiilor și implicarea angajaților.

    Standardul ISO 18295-2 Centre de contact pentru clienți. Partea 2: Cerințe pentru utilizarea serviciilor centrelor de contact pentru clienți vizează acele organizații, care utilizează serviciile unui call-center, pentru a se asigura că satisfac așteptările clienților. Acest standard oferă îndrumări cu privire la tipurile de informații pe care organizația trebuie să le furnizeze, pentru a atinge un nivel ridicat de implicare a clienților.

    Noile standarde conțin cele mai bune practici internaționale care pot contribui la îmbunătățirea calității serviciilor. 

    Sursa: https://www.iso.org/news/ref2191.html